Reklama a nowe media

Nowe, szybko rozwijające się media, takie jak na przykład Internet, to nie tylko informacje, ale także biznes. Reklamodawcy coraz chętniej decydują się na emisje reklam w Internecie, bo właśnie tam współczesny człowiek spędza najwięcej czasu.

grzejnikDziś każdy, kto posiada stronę internetową, może czerpać zyski z umieszczanych tam reklam, o ile na stronę tę wchodzi określone grono czytelników. Najwięcej odbiorców ma portal informacyjny. Ludzie chętnie go odwiedzają, szukając treści na temat bieżących wydarzeń. Nic zatem dziwnego, że właśnie te portale, na których codziennie jesteśmy aktywni, są najbardziej upstrzone reklamami. Mogą to być reklamy w formie linku kierującego nas do witryny reklamodawcy, mogą to być klasyczne już banery statyczne i dynamiczne, duże, otwierające się przy wejściu na stronę okna powitalne albo reklamy filmowe poprzedzające interesującą nas transmisję z wydarzeń lub internetowe wydanie programu telewizyjnego.

Choć twórcy dodatków do przeglądarek starają się, jak mogą, aby dać nam coś, co zniweluje ilość reklam w Internecie, specjaliści od reklamy dwoją się i troją, aby być o krok przed nimi. I choć możemy zablokować większość reklam kilkoma kliknięciami, wciąż niektóre z nich opierają się naszym działaniom. Czy warto blokować komunikaty reklamowe? Być może z estetycznego punktu widzenia tak. Jednak wiele serwisów prowadzonych jest za pieniądze wyłącznie z reklam, a ich niska skuteczność może stać się przyczyną, dla której pasjonat danej dziedziny porzuci dzielenie się swoją wiedzą. Dlatego do blokowania reklam warto podejść rozsądnie i po prostu dać zarobić komuś, kto zapewnia nam dawkę ciekawych informacji lub rozrywki.

Znacznie więcej informacji na temat ogrzewania, pomp ciepła, rekuperacji i energooszczędności.